poniedziałek, 11 lipca 2016

Podsumowanie- BookAThon Lato 2016

Tydzień, w którym trwał BookAThon minął już wczoraj. To oznacza, że czas podsumować wszystkie wyzwania. 

1 dzień- poniedziałek
Tego dnia zacząłem i skończyłem ,,Księcia Mgły". Była to tak wciągająca książka, że nie potrafiłem się od niej oderwać. Zaliczała się ona do wyzwania- Wakacje z duchami.

2 dzień- wtorek
Rozpocząłem czytanie ,,Kamyka", który zaliczał się do Lata z kryminałem. Szczerze, to mam mieszane uczucia co do tej pozycji. Dłużyła mi się, niestety. Prawie połowę książki musiałem odłożyć na następny dzień.

3 dzień- środa
Skończyłem czytać kryminał Joanny Jodełki. Akcja zaczęła się rozkręcać chyba po 100 stronach. Pierwsza część książki- tragedia, ale druga okazała się o wiele lepsza. 

4 dzień- czwartek
Tego dnia przeczytałem całą 1 część Harry'ego. Przyjemnie było wrócić do Hogwartu. Zrealizowałem wyzwanie- Książka z twoim zawodem.

5 dzień- piątek
Zacząłem i skończyłem tego dnia 1 część sagi Ognia i Wody, czyli ,,Wielki Błękit". Była to najlepsza książka BookAThonu. Nie wiedziałem, że tak mi się spodoba. Tym sposobem zrealizowałem 2 kolejne wyzwania- Autor o twoich inicjałach oraz Rozpoczęcie serii.

6 dzień- sobota oraz 7 dzień- niedziele
Przez te dwa dni czytałem ,,Love, Rosie". Książka nie była jakichś wysokich lotów, ale bywały gorsze. Ciekawa była forma pisania, za pomocą listów, maili itp. Książka wpisała się w wyzwanie- Wakacyjna miłość.

W czasie całej akcji udało mi się przeczytać łącznie 1600 stron


Dziś na blogu tak jak zapowiadałem pojawi się recenzja opowiadania ,,Parch" Piotra Patykiewicza. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz