czwartek, 7 maja 2015

Courtship Book Tag!

    
Dziś kolejny tag. Do podanych faz poznawania osoby przyporządkowujemy książki. Odsyłam Was także do filmiku Abi: https://www.youtube.com/watch?v=HAVIolr2L6Y

Faza pierwsza: ZAUWAŻENIE, książka, którą kupiłeś ze względu na okładkę.

Tutaj zdecydowanie wybieram ,,Sagę księżycową. Cinder." Marissy Meyer. Nie czytałem nawet opisu z tyłu. Po prostu okładka mnie tak urzekła, że musiałem ją mieć.

Faza druga: PIERWSZE WRAŻENIE, czyli książka, którą kupiłem ze względu na opis.

Do tej kategorii idealnie nada się ,,Szeptem" Becci Fitzpatrick. Opis jest tak tajemniczy, tak intrygujący, że aż mnie zamurowało jak go przeczytałem.

Faza trzecia: SŁODKIE ROZMOWY, czyli książka z niesamowitym stylem pisania.

Nie ma co się długo zastanawiać. Oczywiście, że wybieram ..Dary Anioła. Miasto kości" Cassandry Clare. Autorka ma tak wyśmienity styl pisania, który wciąga od pierwszej do ostatniej strony. Właśnie od tej książki rozpoczęła się moja przygoda z czytaniem. 

Faza czwarta: PIERWSZA RANDKA, czyli 1 tom serii, który sprawił, że chcę sięgnąć po inne.

Tutaj znowu mógłbym wstawić Dary Anioła, ale nie. Myślę, że lepszym kandydatem będą ,,Rywalki" Kiery Cass. Po prostu już nie mogę wytrzymać, kiedy zabiorę się za następne tomy tej serii. Mam
nadzieję, że będą tak samo dobre lub nawet lepsze od 1 tomu. 
                                                 

Faza piąta: NOCNE ROZMOWY TELEFONICZNE, książka, przy której przetrwałem noc.

Rzadko zdarza mi się czytać po nocach. Ale owszem była jedna tego typu sytuacja. Mianowicie przetrwałem noc przy ,,Kręgu", którego autorami są Mats Strandberg i Sara B. Elfgren. Jak zacząłem ją czytać to nie mogłem przestać. Czytałem i czytałem aż ją skończyłem i nie mogę się doczekać kiedy zabiorę się za następne tomy, bo zapowiada się niezła trylogia. 

Faza szósta: ZAWSZE W MYŚLACH, książka, o której nie mogę przestać myśleć.

Kolejny raz pojawią się Dary Anioła, a mianowicie ,,DA. Miasto niebiańskiego ognia" C. Clare. To jak autorka zakończyła tę serię jest wręcz niesamowite. Spodziewałem się wszystkiego, ale to co zrobiła Cassandra Clare przeszło moje najśmielsze oczekiwania.

Faza siódma: KONTAKT FIZYCZNY, książka, którą kocham za towarzyszące mi emocje.

Zdecydowanie idealnym kandydatem są ,,Igrzyska Śmierci" Suzanne Collins. Z każdą stroną czułem inne emocje. Żal, ekscytacje, niepewność co dalej będzie a także radość. Autorka tą książką powaliła mnie i to dosłownie.

Faza ósma: SPOTKANIE Z RODZICAMI, książka, którą poleciłbym najbliższym.

 Myślę, że każdy z moich bliskich ma inny gust i dlatego nie wiem co mógłbym im polecić. Dlatego tę kategorię tak jak Abi pozostawię pustą. 

Faza dziewiąta: MYŚLENIE O PRZYSZŁOŚCI, czyli książka, którą wiem, że będę czytać w przyszłości.

Do tej kategorii wybieram całą serię Darów Anioła. Jestem przekonany, że w przyszłości wrócę do tej serii, bo jest genialna.

Faza dziesiąta: DZIELIMY SIĘ MIŁOŚCIĄ, czyli kogo taguje.

Taguję każdego kto chce zrobić ten tag potem w komentarzach dajcie mi linki to chętnie poczytam.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz