niedziela, 15 listopada 2015

EpikBox- październik. Moja opinia.

Dziś przychodzę do Was z moją opinią październikowej edycji EpikBoxa.

Co to jest EPIKBOX?

EpikBox to magiczny box subskrypcyjny dostarczany co 3 miesiące wprost pod Twoje drzwi. Każdy EpikBox będzie zawierać jedną książkową nowość z nurtu Young Adult i od 3 do 5 gadżetów, które pomogą Ci wyrazić swoją miłość do czytania.

Zawartość- październik.

- książka ,,Restart" Amy Tintera
- kubek ,,Professional Bookworm"
- herbata 
- 3 ołówki z napisem ,,I love books"
- notes na moje mini recenzje 
- zakładki
- rabat na zakupy w e-sklepie EpikBox

MOJA OPINIA

Książka: Idealnie dobrana. Trafiła w mój gust. Słyszałem dużo
               dobrego na temat tej pozycji. Mam nadzieję, że nie
               zawiodę się.

Kubek: Moja nowa wielka miłość. Używam go teraz nałogowo.

Herbata: Była przepyszna. Jedyny minus- było jej zdecydowanie
               za mało! 

Ołówki: Służą mi teraz w szkole. Milej się korzysta, gdy 
              patrzę na napis ,,I love books"

Notes: Jest to wręcz genialny pomysł. Po przeczytaniu jakiejś 
           książki, mogę włożyć do niej kartkę z moją oceną. Kiedy 
           ponownie po nią sięgnę, sprawdzę czy podobała mi się tak 
           samo, czy też nie. 

Zakładki: Nigdy nie za dużo. Dodatkowo te są wspaniałe.

Rabat: Zawsze się przyda :D

Z pewnością kupię następne edycje EpikBoxa! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz