piątek, 1 stycznia 2016

Podsumowanie roku 2015

Nadszedł nowy rok. Nowe wyzwania, zadania. Zaczynamy można powiedzieć od zera. Chciałbym krótko podsumować ubiegły rok.

1. Założyłem bloga.

Muszę przyznać, że dość długo się wahałem czy blog jest dla mnie. W końcu się przełamałem i w lutym wstawiłem pierwszy post. Nie żałuje tej decyzji. Staram się być regularny choć nie zawsze wychodziło, ale w nowym roku będzie tylko lepiej.

2. Osiągnąłem wiele w życiu osobistym.

Dostałem się do nowej szkoły, poznałem wielu ludzi. Otworzyłem się na innych między innymi dzięki blogowi.

3. Ilość przeczytanych książek.

W tym roku przeczytałem  bardzo mało książek, bo tylko 15. Rok 2016 musi być lepszy.

Znalezione obrazy dla zapytania książki


Moim głównym celem w nowym roku jest rozwinięcie bloga. W 1000% zaangażować się w jego prowadzenie. Mam nadzieję, że mi się to uda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz