niedziela, 3 lipca 2016

TBR NA BookAThon- letnia edycja 2016

Dziś chciałbym się podzielić z wami moimi planami czytelniczymi na edycję BookAThonu, która zaczyna się już jutro, czyli 4 lipca i kończy się 10 lipca. To będzie zaczytany tydzień. Przejdźmy do poszczególnych kategorii. 

1. Wakacje z duchami. 
Do tego wyzwania wybrałem ,,Księcia mgły" Carlosa Ruiza Zafón. Podobno występują tu jakieś duchy, więc nada się idealnie. Od dawna chciałem się za nią zabrać a teraz mam na to okazję.
Wiem tylko, że mówi ona o pewnej rodzinie, która przeprowadza się do małej osady, gdzie dzieją się różne dziwne rzeczy. Zapowiada się ciekawie. 

2. Dokończenie/ rozpoczęcie serii.
Mam wiele pierwszych tomów na swojej półce, ale mój wybór padł na ,,Sagę ognia i wody. Wielki Błękit" Jennifer Donnelly. 
Będzie to pierwsza książka o syrenach jaką przyjdzie mi przeczytać. W ogóle nie wiem czego się spodziewać. 
3. Autor o twoim imieniu lub inicjałach. 
Z tym miałem największy problem, ale postawiłem także na księgę pierwszą ,,Sagi ognia i wody". Może to trochę naciągane, ale przymknijmy na to oko. :)

4. Lato z kryminałem. 
Rzadko sięgam po ten gatunek, chociaż mam ich sporo na półkach, Wybrałem taki, który od dawna leży i się ,,kurzy", bo nie mam motywacji do przeczytania. Mówię tu o ,,Kamyku" Joanny Jodełki. Mam nadzieję, że nie zawiodę się. 
Niewidoma dziewczynka jest świadkiem morderstwa. Zdeterminowany morderca zrobi wszystko, żeby zostać zdemaskowanym. Intrygujące, prawda? 

5. Książka z twoim zawodem.
Z racji, że póki co jestem uczniem, zdecydowałem się sięgnąć po pozycję, którą już czytałem, ale dawno temu. Chodzi mi oczywiście o książkę ,,Harry Potter i Kamień Filozoficzny" J.K. Rowling. 
Nie muszę chyba nikomu mówić o czym jest ta pozycja. Cieszę się, że będę mógł wrócić do przygód chłopca, który przeżył. 

6. Wakacyjna miłość.
Nie pamiętam kiedy ostatnio czytałem coś typowo o miłości i mało posiadam tego typu książek, ale znalazłem ,, Love, Rosie". Autorką jest oczywiście Cecelia Ahern. Muszę przyznać, że oglądałem już film. Był okey. Mam nadzieję, że powieść nie będzie gorsza. 
Ona i on przyjaźnią się od dziecka. Przeprowadzka rozdziela. Przyjaźń wystawiona na próbę a może coś silniejszego niż przyjaźń. 

7. Przeczytaj 1500 stron.
Jeśli wszystko się uda stron, które przeczytam będzie ok. 1604. Także pozostaje mi tylko liczyć, że wszystko pójdzie zgodnie z planem. 

Już jutro zaczyna się BookAThon. Nie mogę się doczekać. :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz