piątek, 14 kwietnia 2017

LIEBSTER BLOG AWARD

Hey, pamiętacie mnie jeszcze? Mam nadzieję, że tak :) Pod dość długiej przerwie próbuję wrócić do prowadzenia bloga. Na początek w końcu odpowiem na nominację, którą dostałem już jakiś czas temu od Zapach Papieru. Bardzo dziękuję i przepraszam, że dopiero teraz.



1. OD KIEDY BLOGUJESZ?

Szczerze? Sam musiałem to sprawdzić, bo dokładnie nie pamiętałem. Pierwszy post pojawił się 5 lutego 2015. Już ponad 2 lata prowadzę bloga, choć wciąż nie z taką regularnością, z jaką bym chciał. Trzymajmy kciuki, żeby to się zmieniło. 


2. ILE KSIĄŻEK LICZY TWOJA BIBLIOTECZKA?


Dobre pytanie, wydaje mi się, że jest to już ponad 400 (coś koło tego). Jest to sporo, w porównaniu do tego ile czytam :)

3. JAKI JEST TWÓJ ULUBIONY GATUNEK I DLACZEGO?


Od początku jestem wierny FANTASTYCE, chociaż ostatnio zacząłem się przekonywać do OBYCZAJÓWEK. Ten pierwszy lubię za kompletne oderwanie mnie od przyziemnych spraw, z kolei ten drugi (dla kontrastu) za życiowy motyw, tak prawdziwy i bardzo realny.

4. Z JAKIM BOHATEREM KSIĄŻKI CHCIAŁBYM PÓJŚĆ NA KOLACJĘ?

Myślę, że mogłaby to być America z serii ,,Selekcja" Kiery Cass. Chciałbym się z nią zapoznać. Zobaczyć co jeszcze ,,siedzi" w jej głowie, co jeszcze myślała w różnych chwilach.

5. CZY MAM KSIĄŻKĘ , KTÓREJ ZMIENIŁBYM  ZAKOŃCZENIE I JAK BYM TO ZROBIŁ?

Wydaje mi się, że w trakcie mojej czytelniczej przygody było takich książek wiele, ale wychodzę z założenia, że zakończenia (choć niektóre niezgodne z moim zdaniem) muszą takie być i kropka :) Więc tu raczej nie wybiorę żadnej pozycji.

6. JAK ZACZĘŁA SIĘ MOJA HISTORIA Z BLOGIEM?

Nie spodziewajcie jakiejś niesamowitej historii. Po prostu miałem ochotę dzielić się pasją do książek z kimś więcej niż np. rodzina. A, że póki co nie mam na tyle odwagi, żeby założyć kanał vlogowy- piszę tutaj. Może kiedyś coś się zmieni, co nie oznacza, że zamknę bloga, co to, to nie. :)

7. JAKA JEST TWOJA ULUBIONA KSIĄŻKA I DLACZEGO?

Nie powiem tu tylko o jednej książce, lecz o serii. Mianowicie Darach Anioła. Kocham- uwielbiam <3. Może dlatego, że kiedy ją zaczynałem, był to dla mnie nowy świat, coś o czym wcześniej nie czytałem, a może najzwyczajniej w świecie przemówił do mnie styl autorki. W każdym razie zamierzam przeczytać wszystko z tego Uniwersum. 

8. CO LUBISZ ROBIĆ W WOLNYM CZASIE?

Nie mam takowego. Nie no- żarcik. Kiedy już go trochę mam to oczywiście staram się coś przeczytać, oglądam jakiś serial ( teraz przepadłem za sprawą trzech: ,,Riverdale" ,,The 100" i ,, 13 powodów"). No i ogólnie wszystko, co akurat sobie wymyślę. 

9. GDYBYM MIAŁ OKAZJĘ PRZENIEŚĆ SIĘ DO KSIĄŻKI/FILMU CO BY TO BYŁO?

Nie będę monotematyczny i nie powiem DA. Wybiorę tutaj ,, Małego Księcia". Od czasu kiedy po raz pierwszy sięgnąłem po te pozycje, mam ochotę porozmawiać z głównym bohaterem. Razem z nim przeżyć całą przygodę wymyśloną przez Exupery'ego. 

10. JAK WIDZISZ SIEBIE ZA KILKANAŚCIE LAT?


Na chwilę obecną trudno mi na to odpowiedzieć. Na razie planuje pójść na studia medyczne, ale nie mam pojęcia co będzie dalej. Jak to się mówi: czas pokaże.

11. KAŻDY JEST WYJĄTKOWY NA SWÓJ SPOSÓB. CO ŚWIADCZY O MOJEJ WYJĄTKOWOŚCI? 

Ciężkie pytanie. Wydaje mi się, że będzie to, to, że nie lubię wpasowywać się w schematy jakie oferuje społeczeństwo. Po prostu to nie dla mnie :)

Jeszcze raz dziękuję bardzo za nominację. Ja postanowiłem nominować każdego, kto tylko ma ochotę odpowiedzieć na powyższe pytania. Zostawcie mi linki w komentarzach jeśli tylko będziecie chcieli, chętnie poczytam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz