sobota, 21 lutego 2015

PODSUMOWANIE 7ReadUp !!

Dzisiaj przyszła pora na podsumowanie mojego 7ReadUp. Przeczytałem w tym czasie aż 3 książki, a mianowicie:
-,,Rywalki" Kiery Cass, które zaliczyłem do wyzwań:
*Książka wydana w 2014 r. 
*Książka polecana przez Booktuberów
*Nowy dla ciebie autor
*Z biżuterią
*Rozpocznij serię
-Następnie przeczytałem ,,Dary Anioła. Miasto niebiańskiego ognia." Cassandry Clare. Kategorie:
*Ogniste
*Z miastem 
*Zakończ serię 
*Książka wydana w 2014 r.
-Ostatnia pozycja to ,,Łza" Lauren Kate. Zaliczam ją do kategorii:
*W błękitach
*Nowy dla ciebie autor
*Z miastem
*W szkole
*Rozpocznij serię
Łącznie przeczytałem 1431 stron. Łączna długość grzbietów wyniosła: 9,7 cm. Szczerze jestem zadowolony z wyniku jaki udało mi się uzyskać. Na pewno wezmę udział w kolejnej edycji.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz