sobota, 28 lutego 2015

Wrap Up- Luty 2015

W tym miesiącu przeczytałem 5 książek. Pierwszą z nich były ,,DA. Miasto upadłych aniołów". Muszę powiedzieć, że jest to jedna z lepszych części tej serii. Później przyszedł czas na 5 część, czyli,,DA. Miasto zagubionych dusz". Moim zdaniem jest to najlepsza część. Taka prawda. Dzięki akcji 7ReadUp zabrałem się za ,,Rywalki" Kiery Cass i nie mogę się doczekać aż zabiorę się za kontynuację. 4 książką były ,,DA. Miasto niebiańskiego ognia" C.Clare. Nie spodziewałem się takiego zakończenia, szkoda, że to ostatni tom. Ostatnią już pozycją jest ,,Łza" Lauren Kate. Druga część już do mnie jedzie przedpremierowo. Naprawdę jestem ciekaw co autorka wymyśli w 2 tomie. Tak właśnie prezentuje się mój stosik.
PS. Od teraz posty będą pojawiać się w każdą środę, sobotę i niedzielę. Więc jutro zapraszam na wielki Book Haul.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz