niedziela, 8 lutego 2015

Znowu tag, a mianowicie KSIĄŻKOWE PRZECIWIEŃSTWA !

                                                1. Książka pierwsza i ostatnia w mojej kolekcji. 
   Pierwszą moją książka była ,,Księga Dżungli" Rudyarda Kiplinga, a ostatnią ,,Ukojenie" Maggie Stiefvater.

                                                      2. Najtańsza i najdroższa książka.
   Najtańsza to na pewno ,,Porywacz cieni. Wojownicy czasu." Stefana Gemmela nabyta za 1 zł, natomiast    najdroższa to ,,Dary Anioła. Miasto niebiańskiego ognia" Cassandry Clare za 45 zł.


                                             3. Książka z męskim i żeńskim bohaterem. 
    Męski bohater ,,Burza" Julie Cross, a książka z bohaterką to ,,Łza" Lauren Kate.

4. Najszybciej i najwolniej przeczytana przeze mnie książka.
    Najszybciej poszło mi czytanie ,,Igrzysk Śmierci" Suzanne Collins, a niestety najbardziej dłużyło mi się        ,,Miasto szkła" Cassandry Clare.

5. Książka według mnie z ładną okładką oraz książka z brzydką okładką.
Jest wiele książek, które maja ładne okładki, ale ja wybrałem ,,Rywalki" Kiery Cass. Brzydką okładkę, według mnie, ma ,,Uciekinier" Daniela Silva.

6. Książka narodowa i międzynarodowa.
Z tą kategorią było ciężko, ale do książki narodowej wybrałem ,,Quo vadis" Henryka Sienkiewicza. Do książki międzynarodowej zaliczę ,,Hamleta" Williama Szekspira.

7. Najcieńsza i najgrubsza książka na mojej półce.
Najcieńsza jest ,,Wyspa skarbów" Roberta Louisa Stevensona. Najgrubszą, na chwilę obecną, jest ,,Anna Karenina", której autorem jest Lew Tołstoj.

8. Książka fikcyjna i niefikcyjna.
Większość mojej biblioteczki to powieści fikcyjne, ale ja wybrałem ,,Dotyk Julii" Tahereh Mafi. Za niefikcyjną uznam ,,Jeden dzień" Davida Nichollsa. 

9. Książka z akcją i książka romantyczna.
Do książki z akcją zaliczam ,,Zbiega" Phillip Margolin. Według mnie za dużo romantyzmu jest w ,,Zemście" Aleksandra Fredry.

10. Książka, która sprawia, że jestem wesoły i książka smutna.
Więc książka wesoła to ,,Dary Anioła. Miasto kości" Cassandry Clare. Jest dla mnie wesoła, bo jest to 1 tom mojej ulubionej serii. Do smutnej książki zaliczam ,,Dary Anioła. Miasto zagubionych dusz" autorstwa C. Clare. To co tam się wydarzyło to po prostu....













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz