sobota, 7 lutego 2015

SOCIAL MEDIA BOOK TAG ;D

Zapraszam na pierwszy tag w moim wykonaniu.

TWITTER: Twoja ulubiona krótka książka?

Do tej kategorii wybrałem ,,Wyspę Skarbów". Jej autorem jest Robert Louis Stevenson. Czytałem ją dość dawno, ale mam wielką ochotę do niej wróć, bo naprawdę była interesująca.


FACEBOOK: Książka, którą każdy czytał i poczułeś presję, żeby ją przeczytać?

Zdecydowanie były to ,,Igrzyska Śmierci" Suzanne Collins.Wszyscy znajomi mnie namawiali, abym sięgnął po tę pozycję. Okazało się, że była świetna. Nie zawiodłem się na niej.


TUMBLR: Książka, którą przeczytałeś zanim stała się popularna?

Długo myślałem nad tą kategorią. W końcu wybrałem ,,Miasto Kości" Cassandry Clare. Zacząłem ją czytać długo przed jej rozsławieniem.


INSTAGRAM: Książka, która była tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie?

Szczerze, ja robię zdjęcia każdej nowej książce na mojej półce. Chyba, że okładka nie jest powalająca. Po długich namysłach mój wybór padł na ,,,Rywalki" Kiery Cass. Co tu więcej dodać, okładka zachwyca.


YOUTUBE: Książka, której ekranizację chcesz zobaczyć?

Bądźmy szczerzy, wiele współczesnych książek trafia na wielki ekran. Co nie zmienia faktu, że udało mi się znaleźć taką, której ekranizacji brak. Jest to ,,Łza" Lauren Kate.


GOOD READS: Książka, którą polecasz?

Osobiście polecam ,,Szeptem". Autorką jest Becca Fitzpatrick. Może jest to historia jak każda inna, ale ma w sobie coś, co mnie w niej zaintrygowało. Naprawdę ciekawa pozycja.

A WY CO BYŚCIE WYBRALI DO DANYCH KATEGORII?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz